18.3.09

37. Sorry.

I have a sort of angel that always backs me up despite my abbility of screwing everything up.

Today I let her down. I "said" I did not trust her. Now I keep regreting it every past second.

It's true I can be a real pain but it is meaningful when I say that I would trust you my children and even my whole life. I can trust you so please forgive my actions.

I hope we can stand like this forever 'cause I think this is real friendship.

I have an Angel. Thank you and sorry for everything. You certainly have a place inside my heart.

D.

1 comentário:

  1. Sabes a parvoicezinha que eu sou nao sabes? Que choro por tudo e por nada?
    Agora fizeste-me chorar. Mas só um bocadinho. Aquele chorar bom.

    Es um grande, grande toto, e eu acho que tenho mesmo que parar de exagerar com isto de fazer as pessoas sentirem-se culpadas com elas proprias. Agora peço eu desculpa, mas é demasiado irresistivel chatear-te :P
    E sabes aquele 'jogo' de nos deixarmos cair pra trás com alguém lá a agarrar-nos quando tivermos quase no chao? Tambem não confio em ninguem (ninguem, NINGUEM) pra isso, por isso acho que estamos even (que eu nunca gostei de 'quites').
    E agora deixa-te de disparates e vai estudar matemática. Vaaaaaa.
    Beijinhos :)

    ResponderEliminar